Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 31 januari 2012

Verzamelen....collecting......

...van siggies is en blijft een leuke bezigheid. Twee aanvragen gehad, gisteren [link] een week terug hebben Suzanne en ik ze gemaakt en op de bus gedaan. De mooie siggies van Mirjam kan ik laten zien, wat met alle plezier gedaan wordt. DH dacht dat het springtouwen waren maar het zijn kantklossen want dat is één van haar vele hobby's. Mirjam dank je wel. Mocht je nou deze leuke verzameling ook willen starten, stuur een mailtje naar Annelies [link], voordat je het weet heb je van die leuke zachte envelopen op de deurmat liggen. Fijne dag verder
siggy voor Suzanne
.... is and will be for a while a very nice yob to do. Yesterday a  week [link] a go Suzanne and I made them and send them away. We have recieved the ones from Mirjam back. And I would love to show them to you. DH tought it was a skipping-rope but no it is a tole you use when you are making lace. It is one of here hobby's. Thank you Mirjam.  now if you want to start this, and like to have soft envelopes on your doormat.  Then send this lady [link] a mail.  Have a nic day ♥
mijn siggy

5 opmerkingen:

margaquilt zei

Altijd een verrassing wat er in een flop zit.
En leuk om te lezen waar de dames mee bezig zijn en hoe hun leven in elkaar zit.
Groeten
Marga

margaquilt zei

leuke siggy's.
Ga je van al die siggy's nog iets maken?
Groeten
Marga

Chris zei

Leuk is hij hè?! Hij zit bij mij ook in de verzameling.

Annelies zei

Erg leuk gedaan door Mirjam !

Emma Breadstill zei

I'm so glad I found your blog! You make such beautiful things and I am in love with your little houses xxx