Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

donderdag 12 januari 2012

Helemaal verliefd…..Totally in LOVE…

  De Sampler [link] verkoopt natuurlijk ook boeken, neem niet gauw eentje mee naar huis [haal de meeste ideeën van het internet] maar deze kon ik echt niet laten liggen.De quilt op de voorkant die had meteen mijn oog en mijn hart ging als een razende te keer.
The Sampler [link] also sells books, normaly I don’t take one home because most of my ideas are coming of the internet, but this one I could not resist. The quilt on the front caught my eye and stole my hart instantly. Should not start a new project but this one could not be avoid. Had to wait until Thursday to order the molds to do the paper piecing. The postman brought them today.
 Zou eigenlijk niet aan een nieuw project beginnen maar deze was niet te vermijden. Moest zelfs wachten tot dinsdag voordat ik de mallen kon bestellen [balen, net of je niks anders om handen hebt of te doen]. Vandaag kwam de och zo verlangende envelop op de mat. 
 Inside was also a little piece of fabric just right for this quilt, because it is a scrap quilt. Need 192 dresden and love to make them from 192 different fabrics. 
 Daar zaten ze in en ook een leuk klein rolletje stof. Laat dat nou echt in die quilt passen [heb nog geen stofje er voor uitgezocht, is ook niet nodig] want deze bestaat uit een heleboel verschillende stofjes.
 This quilt will definitely not be finished in 2012 but that is no problem at all. Now the butterfliesfeeling in my stomach stays a little bit longer [comes with the feeling of being in love] and I love that. Have a nice day♥

Tenminste dat wil ik, er gaan 192 dresden in, zou het heel leuk vinden als dat ook 192 verschillende stofjes zijn. Weet nu dan ook al dat deze quilt niet in 2012 af is maar dat is niet erg. Heerlijk rustig blokje voor blokje op bouwen. Des te langer duren de vlinders in mijn buik, want tja die horen bij dat verliefde gevoel zijn. Fijne dag verder♥ 

5 opmerkingen:

Chris zei

Laat die vlindertjes maar lekker fladderen hoor!!! Ik vind het ook echt iets voor jou. Dagdag.

Miss Steekjes zei

Voor mij nog veel te moeilijk maar ik snap wel dat je hier verliefd op bent geworden...

Daniëlle zei

Helemaal te begrijpen!! Schat van een quilt zo met al die verschillende stofjes!! Mooi dorp ben je aan het maken hoor! Liefs, Daniëlle

quilting Jeannet zei

Leuk, leuk, leuk! ik heb het boek ook, ben er weg van, benieuwd naar wat jij er van gaat maken!

sylvia zei

zoiets laat je niet lopen, ziet er superleuk uit, kijk uit naar je vervolg.....