Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 16 januari 2012

Bijna klaar...Almost finished....

Vorig jaar [link]{wat klinkt dat toch alweer ver weg} ben ik aan deze begonnen.
Af gelopen weekend heb ik het topje gemaakt. Blokje twaalf heb ik veranderd. Je moet zo oppassen met het maken van een “rail fence”, vier blokjes aan elkaar kunnen een heel verkeerd beeld geven. Mijn collega heeft dit blokje bedacht, zij is geen quiltster. Nu nog dubbelen en quilten.
Last year [link]{it sounds so far a way already} I started this one, last weekend I finished the top. Because you have to be so careful of making a block with four rail fence blocks, I chanced block twelve. My colleague designed it, she is not a quilter. 
Dat ga ik machinaal doen en wel zoals Joanne [link]  het ook gedaan heeft. Wil het gaan doen met mooi borduurgaren. Alleen niet vandaag, vandaag staan huishoudelijke karweitjes op het programma. Fijne dag verder
 Left is to sandwich it and start the quilting. I want to do that on the machine like Joanne [link] did. Have some nice embroidery yarn laying that I want to use for it. Sadly not today, today is for doing domestic duties. Have a nice day  
 On this site [link] you can see more picture's of this little quilt.


4 opmerkingen:

Chris zei

Helemaal jij, Marga. Prachtige kleuren blauw!! Is het gelukt met de huishoudelijke zaken? Tja, dat moet ook gebeuren. Groetjes.

Inge zei

Hé ook een blauw-witte quilt, net als mijn "Grietje", nou ja, eigenlijk is hij meer blauw dan wit. Zo te zien hou jij wel van blauw en wit, leuk! Het is een enig quiltje met al die verschillende blokjes. Nog even doorzetten (zeg ik ook tegen mezelf LOL) en dan is hij klaar.

Gea zei

Prachtig! Ik hou van blauw, dus deze vind ik geweldig!

Miny zei

Wat een leuke quilt en de kleuren prachtig.

Groeten Miny