Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 12 mei 2015

Time...Tijd.....

.......to be amazed!
...om verbaasd te zijn.
Such a beautiful siggies came in this week.
Er kwamen zulke mooie siggies binnen deze week.
Nee, ben echt niet opnieuw begonnen aan een randje per week.
Three different stitches on this one.
Above this one crossstiches.
Beneath crochet with embroidery thread.
Hierboven gehaakt met borduurgaren.
Daarboven zitten er drie verschillende steken en garen in.
Hieronder gedaan met kruissteekjes.
Thank you very much ladies, this is how siggies should look like.
I really, really love them.
Have a nice day
These two are for Suzanne.  Deze twee zijn voor Suzanne.

Deze twee zijn voor mij.
Dames, heel veel dank voor zulke mooie siggies.
Dit zijn siggies zoals volgens mij siggies bedoeld zijn.
Ik vind ze echt, echt heel erg mooi.
Fijne dag verder

6 opmerkingen:

Rosa zei

Gorgeous projects!

Jeanneke zei

Wat een juweeltjes!
Volgens mij zijn Siggies ook zo bedoeld: je geeft je handtekening af, drukt je persoonlijke stempel, op een creatieve manier, op de Siggy.
'Siggy' staat immers voor 'Signature' = handtekening.
Groetjes en een fijne dag gewenst,

Jeanneke.

Annelies zei

Wat een leuke siggies !

ineke zei

Heel apart en ik weet nu gelijk wat siggies betekenen. Fijne dag ineke

conny's quilts en creaties zei

Deze zijn echt heel bijzonder!

Chris zei

Die siggy's zijn enig, maar ik geniet ook altijd van jouw foto's!!