Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 31 mei 2015

Think Big.

Translation to be found left on this page!
De bovenste twee foto's van het stuk wat ik quilte op de Bernina Q24 in Rijswijk.
Deze foto van de middag op 21 mei in het Bernina creative centrum in Breda.
Wederom op de Bernina Q24.
Heerlijk was het, we kregen wat uitleg over de machine en over het inrijgen.
Toen begon natuurlijk het leukste gedeelte QUILTEN.
Beginnende met een beetje meanderen, proberen om het ook wat kleiner te doen.
Dan je naam schrijven. Kiezen welke achtergrond motief je wil oefenen.
Ik koos voor cwirls.
Moet zeggen dit keer ging het niet zo lekker als in Rijswijk.
Waarschijnlijk doordat de machine hier wat lager stond en ik te zenuwachtig was.
Heel even met een ruler geoefend, per ongelijk mijn letter M gemaakt.
Mijn veren....tja, daar moet ik nog wel eventjes op oefenen.
Eventjes maar hoor.......;o)))
De spanning was niet helemaal oké, dit is de achterkant van de quilt.
We mochten het stuk mee naar huis nemen en toevallig dat ik het stuk van Rijswijk zag.
Dat mocht ik ook meenemen.
Ga er een naaimachinehoes voor mij Grand quilter van maken.
Vind het wel een leuk idee om mijn eerste stukjes te bewaren op deze manier.
Fijne dag verder

3 opmerkingen:

ineke zei

Ja ja als je dat onder de knie hebt is het flink opschieten met je tops. Succes met het oefenen en een fijne dag. ineke

Chris zei

Je hebt het toch helemaal in je vingers hoor Marga! Straks thuis, ontspannen, geen kritische ogen over je schouder, ga je de meest mooie motieven quilten, dat weet ik zeker! Wat goed dat je op deze manier de machine kan leren kennen. Ik vind het echt geweldig. En natuurlijk een leuk idee van die machinehoes!

Unknown zei

Je bent goed bezig hoor. Lekker blijven oefenen. Dan komt het zeker weten helemaal in orde. Daar twijfel ik niet aan.

Liefs