Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 8 mei 2015

Laten zien....

....wat ik beloofd heb.
Translation to be found left on this page!
De Tulpen quilt van Suzanne.
Hier [link] liet ik het etiket al zien.
Alle quilts zijn doorgequilt bij en door Klazien.[link]
Met de open dag ben ik er ook geweest.
Zo ontzettend leuk om te doen. 
Dit was voor mij de eerste keer achter een longarm quiltmachine.
Heerlijk vond ik het, kan echt wel uren zo bezig zijn, denk ik.
Ging voor mijn gevoel erg lekker.
Klazien zal er niks mee doen maar moest ook even mijn naam schrijven.
Sindsdien verslingerd eraan en vandaar dus het flinke sparen voor.....de Bernina Q24.
Detail van de Tulpenquilt achterkant.
Het is een hele vrolijke quilt.
Tulpen zijn op verschillende manieren gemaakt en erop gezet.
Ze ligt nou waar ze hoort bij Suzanne op bed.
Fijne dag verder

8 opmerkingen:

Jeanneke zei

Zó kleurig, zó fleurig (met recht) en zó origineel; een juweel!
Groetjes en lekker verder sparen....gaat je vast lukken en ik kijk uit naar je long arm resultaten :>)

Jeanneke.

martine zei

Prima steekjes die jij met de longarm maakt en wat is de tulpenquilt vrolijk van kleur en mooi.

Ineke zei

Wat een prachtige quilt en als ik de ruimte had, kwam er ook een long-arm quiltmachine. Wat mooi!!!
Liefs, Ineke

Rosa zei

Great job.Love it!

Carli The Quilter zei

Love the "original" look of the bright cheery quilt.

frameless mind zei

De prachtige kleuren spatten ervan af. Wat een leuke quilt heb je gemaakt!!

BezigeBijMirjam zei

Prachtig! Kleurrijk! Zo'n mooie Tulpenquilt! Goed weekend verder.

marga zei

Echt een hele mooie frisse quilt met al die kleurtjes en tulpen. heb net ook nog even het filmpje bekeken van het Kennemer quilthuis. kan mij voorstellen dat je graag heel snel wilt sparen want het lijkt mij een pracht machine om mee te werken.
Groeten
Marga