Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 20 augustus 2013

Ze doet het.....

..........echt!!!!!!!
Translation to be found left on this page!
Suzanne en ik hebben weer hele mooi siggies mogen ontvangen van Jozé.
Ze is er net mee begonnen.....dat wil zeggen, het sparen hiervan.
Dank je wel Jozé, want wij zijn er erg blij mee.
Mocht je nu ook willen beginnen, bij Annelies [link] kan je alle informatie opvragen.
Het mandje met "cat or dollyquiltje" [link] stond onder de steiger. 
Dat was voor onze Prinses ook wel een goed plekje.
Ze vind het heerlijk, strakjes als alles klaar is dan zet ik deze zo op de vensterbank.
Fijne dag verder

5 opmerkingen:

Quilt Quebbel zei

Hallo Marga,
Wat een leuke, vrolijke siggy.
En, wordt Prinses niet nerveus van al die bouwmaterialen om haar heen of krijgt ze elke keer een nieuwe Cat-quilt? Wat zal die zich dan verwent voelen.
Groet van Maria.

Rennie zei

Oh wat herkenbaar met die poezen. Ik kan hier ook geen mandje neerzetten of zoef Ziggy zit er in. Leuk dat je aan de Siggy's gaat meedoen.

Birdblocks zei

Geweldig!

Groetjes, Merel

ineke zei

Leuke siggy's en grappig je prinses in een mandje.Fijne avond ineke

Chris zei

Oh dat is een leuke siggy!! Jullie blij natuurlijk. Net als Prinses. Ze heet niet alleen zo, maar ze gedraagt zich ook zo hè, als een echte prinses.