Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

woensdag 28 augustus 2013

Wat kan met ........

.........rijgdraad kan ook met quiltgaren.
Translation to be found left on this page!
Tijd is nu een heel sterk punt hier in huis, qua quilten dan.
Wil de quilt [link] op tijd af zijn dan moet ik iedere dag 2½ ster en 5 vierkantjes quilten.
Station Halfweg-Zwanenburg
Denk niet dat het gaat lukken want vanaf afgelopen maandag werk ik ook weer.
Begon met een late dienst, het begint dan alweer donker te worden na 21:00 uur.
[foto genomen met mijn telefoon bij station Halfweg- Zwanenburg [link] op terug weg naar huis] 
Dan is een vlecht van quiltgaren heel handig natuurlijk.
Om de la heen en twee keer doorknippen geeft een draad van ± 65 cm.
Wat mooi is de kleur verloop hé?
Dit keer een draadje om het eind gedaan tegen het los raken van de vlecht.
Als het allemaal aan de kant moet omdat ik dan een kwast in mijn handen heb, ligt het boven op de kast.
Natuurlijk zit er weer een etiket op de achterkant.
Weer iets speciaals!
Misschien volgende keer meer.
Fijne dag verder

6 opmerkingen:

Annelies zei

Ik hoop dat het je gaat lukken !

Martine zei

Twee paar handen zou soms handig zijn.

ineke zei

Wat een mooie foto's. Gewoon doorgan en zien wat lukt. Succes ineke

Chris zei

Zo handig, die vlecht. Ik heb het toen met het rijgen gemerkt. Goed idee om dat ook voor je quiltgaren te gebruiken.
Je hebt het weer druk joh, met je werk er bij. Dagdag, liefs van mij.

Phyllis zei

Prachtig garen en handig zo om die la, goed bedacht. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Annemieke zei

Ik hoop dat je hem afkrijgt, maar hij is nu ook al mooi vind ik. Ik ben benieuwd naar de tentoonstelling, lijkt me erg leuk om alles bij elkaar te zien.
Groetjes
Annemieke