Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

donderdag 22 augustus 2013

Haast is hier....

.....geboden.
Translation to be found left on this page!
Het dubbelen van deze quilt [link] is gedaan.
De randen er maandag aangezet, dinsdag zou bij Zuslief het dubbelen gebeuren op ons quilt-rek.
Nou dat ging niet, want mijn quilt was te breed of de buizen van het rek te smal, jammer genoeg.
Op de nieuwe vloer ging het spannen als een tierelier, het rijgen met mijn wat ouder geworden botten ietsjes minder.
We hebben bericht gehad van de "Sampler" [link] dat ze graag een tentoonstelling willen houden in de maanden oktober en november van deze workshop [link even naar beneden scrollen].
Heb tot eind september om de quilt af te maken, wat inhoud dat ik veel moet quilten aankomende weken.
We zullen zien of het gaat lukken, aan Indy ligt het niet hoor, die vind haar zo ook wel goed liggen.
Fijne dag verder




18 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Wat een schattig beestje en quilt natuurlijk ;)

Chris zei

Eerst die lichtjes van de spotjes!! Dat heb je weer subliem uitgekiend voor je foto!
Enige quilt is het toch en wat leuk dat de Sampler er een tt aan wil besteden. Leuk om dan al die verschillende resultaten te zien. Dan wil ik ook weer eens daar naar toe hoor, dat is al zo lang geleden dat ik in Haarlem was.
Je nieuwe vloer is dus 'gedoopt'! En Indy deed mee, haha.
Fijne dag Marga en doe niet te veel hoor!

Kathinca zei

Oeps, dat wordt flink doorprikken de komende weken. Of ga je het met de masjien doen?

Wilma Kuin zei

Dat is een prachtige!! Veel succes met quilten,..

Marguerite zei

Dit is zeker een hele mooie vrolijke quilt geworden. Nu nog even doorbijten en dan mag je er trots op zijn dat hij bij de Sampler mag hangen. Ben er in de vakantie zelf geweest. Prachtige winkel en wauw wat een boel mooie stofjes. Ik kwam binnen met een dochter die beroerd door de warmte uit het museum Frans Hals kwam. Ze werd meteen in de watten gelegd. Super lief. Terwijl zij voor mijn kind zorgde snuffelde ik tussen de lapjes. Erg hé!!
Groetjes Marguerite

Handmade by Boing! zei

Mooie quilt geworden, Marga! En leuk dat ie mag hangen, ga ik natuurlijk even kijken. Succes en sterkte met quilten, lukt je vast om op tijd af te hebben. Je bent supersnel!

quilting Jeannet zei

Hele mooie en vrolijke quilt, altijd leuk die sterren.

ineke zei

Ik denk (weet bijna zeker) dat jij dat wel red. Zet em op. groetjes ineke

Saskia Smit zei

Dat is een mooie quilt geworden. Ik ga hem zeker bekijken straks.

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtige quilt. Ik hoop dat je een flink stel turbo naalden hebt als je dit eind september af wilt hebben!

inge zei

veel quiltplezier!

Anoniem zei

Your quilt is absolutely gorgeous, Marga !

Rennie zei

Leuke quilt. Zo vrolijk al die kleuren. Voor de poes ook favoriet geloof ik.

Jeanneke zei

Pracht quilt, Marga!
Zou lekker latten geen uitkomst voor jou (w botten) zijn, als je weer een quilt moet dubbelen?
Succes met doorpitten.
Wat een eer, dat jouw pronkstuk straks mag hangen!
Groetjes,

Jeanneke.

Phyllis zei

Dat wordt flink doorpitten! Maar leuk dat je quilt mag handen in De Sampler, hele leuke winkel trouwens. Succes!

Birdblocks zei

Ooohhh, wat een leuke! Ik vind m denk ik net zo leuk als poeslief :-)
Zal ik ook maar eens een doos HST maken?! Hi hi, ach kan wel tussendoor, is een goeie voor leader en enders... Heel inspirerend!
mmm...
Groetjes, Merel

Trui zei

Wat een gewéldig mooie quilt!!! Sterkte met doorquilten!
PS Ik heb laatst een quilt op tafel gedubbeld, ging best goed en spaarde mijn kreupele knieen en heupen. groetjes, Trudy

sylvia zei

wat een prachtquilt!! Ja, ik ben aan het bijlezen, zóóóó leuk!!
groetjes, en fijn weekend, Sylvia