Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 20 augustus 2013

Er is een klein feestje...

.....aan de gang!!!!!!
Translation to be found left on this page!
Ooit gemaakt maar nog nooit gebruikt.
Nu kwam hij heel mooi van pas.
Het kleine slingertje, de vlagjes zijn 7 cm lang en 5 cm breed.
Speciaal opgehangen aan de witte kast voor de winnares van de bloghop [link] op mijn BLOG!!!!

NANDA,
van harte gefeliciteerd.

graag binnen een week een mailtje sturen aan Merel [link].
Merel, bedankt het was echt heel leuk om te doen.
Laat het slingertje nog even hangen want het staat wel zo leuk.
Fijne dag verder

9 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Nanda gefeliciteerd. Mooie slinger.

marga zei

Nog net geen kabouter slingertjes.
Nanda veel plezier met jou prijs.
Groeten
Marga

Rennie zei

Nanda gefeliciteerd er is een echt feestje van gemaakt.

Trui zei

Ik zal wel blond zijn, maar ik snap helemaal NIETS van het blog-hop-spektakel.... :(
Je slingertje is wel errug leuk en ik vind het kattenkleedje een snoepje!!!

Lucy zei

Superslingertje Mar.

Birgitte aka Bietje zei

Gaaf slingertje, veels te mooi om weer de kast in te doen. Ik zou het lekker laten hangen, het staat zo vrolijk.

Chris zei

Je hebt er een echt feestje van gemaakt met het minislingertje. Helemaal iets voor jou!

Nanda zei

Wat een verrassing.
Zo'n gezellige slinger ter ere van mij.
Natuurlijk ook dat ik een prijsje heb gewonnen. Zal maar gauw Merel mailen voor het geval ze denkt dat ik niet wil.....
Bedankt voor de felicitaties, de slinger en natuurlijk voor jouw meedoen.

Groetjes Nanda.

inge zei

gefeliciteerd Nanda!