Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 17 september 2012

Vervelen....Get bored....

....wel nee, genoeg te doen.
.....no way, have enough things to do.
Sandwished the "princess" quilt. Tried the method with the two boards.
So far it works really good.
Heb de "prinses" quilt gedubbeld.
Geprobeerd met de twee latten methode, tot nu toe is het uitstekend bevallen.
Natuurlijk een etiket gemaakt, op het moment word ze gequilt.
Afgelopen zaterdag zijn Zus en ik naar de Sampler geweest voor de instructies voor het maken van de blokken, die gebruikt gaan worden in de blokkenruil {beetje naar beneden toe gaan}.
On the moment I am quilting this one.
On Saterday we (sister and me) went to the "Sampler" for our new project, the blockswap {scroll a little bit down}.
Want to start with it because I have to make (hopefully) more than 280 blocks,
before the end of October.
Have to clean first...and while taking the picture of the mess, I nudged the trash also about.
Have a nice day
Zou er nu natuurlijk graag mee willen beginnen want...wil graag meer (dubbel aantal) blokken maken voor een grotere quilt.
Dat zouden dan voor eind oktober 560 blokken mogen zijn.
Dan mag ik wel eerst gaan opruimen want zo kan ik niet bij mijn naaimachine.
Bij het maken van de foto stootte ik ook nog eens de prullenbak om.
Fijne dag verder♥ 


9 opmerkingen:

Grit zei

Your quilt looks great. And your desk looks at work ;-)
Liebe Grüße Grit

Jeanneke zei

Laat die siggy quilt asjeblieft voorlopig maar even hangen. Die bederft niet :>
Dat blokkenplan klinkt geweldig, vind ik. Dat gaat vóór!
Veel plezier en succes ermee, nadat je opgeruimd hebt :>)
Groetjes,

Jeanneke.

sylvia zei

wat is je quilt leuk geworden en wat heb je het snel gedaan!!
Je huisjes weer hier en daar op de foto: geweldig!! We gaan door, he......
En mooie foto's van de TT, ik was er niet maar dankzij vele blogs heb ik aardig wat quilts gezien: dank!!
groetjes, Sylvia

Rennie zei

Wat een mooie quilt. Ik zou het quilten met die twee latten weleens in het echt willen zien. En hoezo rommel, dat heet 'mijn gezelligheid'.

Bed, breakfast en quilts zei

iedereens werkplek ziet er toch zo uit....

Chris zei

Hahaha, en dan ook nog je toetsenbord schoon maken. Je bent me er eentje!

Doniene zei

Your princess quilt is a "jewel"!!! Glad it was "all my fault!"!!! LOL

Have a great day!

ineke zei

Wat is je princess mooi ik vind het hele mooie kleuren. Ach en die 'rommel' daar hebben we allemaal weleens last van. Fijne dag met opruimen of iets anders (leuks). ineke

Anoniem zei

Die lattenmethode wil ik binnenkort ook eens proberen, scheelt heel wat pijn in de knieen volgens mij. Alleen binnenkort even latten halen. Je quilt is in ieder geval mooi geworden.