Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 16 september 2012

Decoreren....Decorating

Heerlijk hé die woonbladen, mag er graag in kijken en ideeën opdoen.
Loop dan ook regelmatig eens bij de Bruna bij ons naar binnen.
Don't you love it to look at all the interior magazines, and getting ideas from them.
On a regular basis I go into this store.

Nu met dat huizen bouwen ben ik buiten aannemer ook min of meer een beetje binnenhuisarchitect
[krijg allen het salaris niet] 
Now that I am a contractor I am a interior decorator as well,
just not getting the pay check that goes with it.I am curious if ever in one of the magazines there will be a picture of a couch with a lovely "house" quilt on it.Maybe if they visit Bep once again!Have a nice day

Ben benieuwd of er in één van die bladen ooit een foto komt met een "huizen"quilt op de bank!
Misschien als ze weer eens bij Bep langs gaan!
Fijne dag verder


6 opmerkingen:

Chris zei

Nou, jij hebt talent voor decoreren!! Als ik Bruna was, zou ik je direct aannemen!! Geweldig plekje voor je huisjes weer, Marga!

Annelies zei

Je vindt jouw huisjes ook overal. Op die manier worden ze zo beroemd dat ze zeker in een tijdschrift terecht komen.

Doniene zei

Seeing your post come up on my reading list always brings a smile to my face! If only we got paid for everything we do!! Of course always love seeing your little houses!

Groetjes!

ineke zei

Je trekt in ieder geval de aandacht met die grappige huisjes van je. Dus wie weet ooit!!!!!!! groetjes ineke

Lida zei

Leuk staan ze weer en wat ben je toch creatief in het zoeken van originele plekjes!
Groetjes
Lida

Rennie zei

Topsport die decoraties van jou!