Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 25 september 2012

Laatste.... Last....

....loodjes wegen het zwaarst, dat zeggen ze toch.
Nou de laatste van de 145 driehoekjes/vierkantjes waren het echt.
....mile is the longest, so they say.
Have to agree the last ones of the 145 HST were the toughest indeed.
Ofcourse you have some waste.
Natuurlijk heb je wat afval als je zoveel [73 HST] op maat snijdt.
Maar dan heb je natuurlijk ook wel wat staan.
It gives a nice view when they all stand together.
After ironing, the cutting starts, all the very little dogears has to come off.
When the swap has taken place I have to do that to on 560 HST  [560x2=1120 times, D'NOT THINK OF THAT YET]. I have emptied the trash bin now.
Er moest natuurlijk ook van die 145 vierkantjes de klein puntjes afgeknipt worden.
(denk er maar niet aan dat na de swap dat bij 2x560=1120 vierkantjes moet gebeuren) 
Mocht ik er toch nog een paar te kort komen de stofjes zijn al gesneden.
Eigenlijk een paar te veel maar dat zeg ik natuurlijk niet.
There is no problem when for some reason there are not enough HST, I already cut some fabric.
Ofcourse I am not going to say that I cut a few to many.
For me left to do is bring the bags to the shop and wait until swap day, November 14th.
Still to share with you a lovely siggy we have got from Anne-Karin.
Thanks Anne-Karin we love it.
Have a nice day
Wat nog te doen [ neen, niet het lijstje van alle projecten die er zijn/liggen] is de plastic zakjes met de blokjes naar de winkel brengen en wachten tot de swap datum en dat is 14 november.
We (Suzanne & ik) hebben ook nog een hele mooie siggy mogen ontvangen afgelopen week.
Dank je wel Anne-Karin we zijn er erg blij mee.
Fijne dag verder
P.s. Het papier waar de mallen op staan is bij de "Sampler" te verkrijgen.

6 opmerkingen:

Lida zei

Geweldig, wat een lading! Groetjes
Lida

Annelies zei

Echt indrukwekkend !!

Doniene zei

Fun, Fun, Fun!!! Great photos as usual!!

Chris zei

Die foto's van jou altijd, zó geweldig, altijd genieten. Heb je soms 's nachts doorgewerkt, haha?? Je bent altijd zo snel.

sylvia zei

tjonge meid, wat een klus!!
maar het ziet er prachtig uit!!
en bij Johan geweest, beetje rommelkont, maar altijd heel veel service!!
DD en ik hebben onze machines bij hem gekocht en als er wat mee is, ff erlangs en het wordt gefixt!!
groetjes, Sylvia

Raewyn zei

That is a lot of HST but imagine the variety you will end up with! Don't even think about the trimming you still have to do!! Nice siggy block.