Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 27 februari 2015

Wat je.......

.....met kleine stukjes allemaal kan doen!
Werkbeschrijving hier [link].
Bijna dezelfde maten aangehouden alleen de 8inch is bij mij de bovenkant [ritskant]

Translation to be found left on this page!
Nachtwerk maar wel af.
Met vingerhoed erbij, geeft meer aan hoe klein of groot ze zijn.
Je bent even bezig maar dan heb je ook wat.
Uit de kleine restjes de blauwtjes gehaald.
Meteen vastzetten en quilten op de katoenen tussenvulling.
Dit is het probeermodel.
Niet verkeerd maar kan beter.
Binnenkant apart gemaakt, met de hand tegen gezoomd bij de rits.
Suzanne vond haar wel erg leuk dus gauw een rode in elkaar gezet.
Ging beter want je leert in het maakt proces tenslotte.
Met wit gevoerd.
Leuk hangertje aan de rits.
Wie kent ze nog??????
De bedeltjes van de Dekamarkt.
Wie wat bewaart die heeft wat.
Fijne dag verder

13 opmerkingen:

Unknown zei

wat een superleuk tasje, zeer mooi gemaakt.

margaquilt zei

Geweldig wat is dat mooi en leuk geworden.
Een heel goed idee.
fijne week.
groeten
marga

Wilma Kuin zei

Prachtig!!! Hier ben ik zo slecht in om te maken,..
Misschien eens proberen,..

sylvia zei

wat een onwijs leuke tasjes heb je gefabriekt!!!

mieke zei

Ze zien er heel leuk uit.
grtjs Mieke

Ineke zei

Heel erg mooi, zo'n tasje is altijd handig! En die bedeltjes, ik heb er nog best heel veel ;-)

Liefs, Ineke

Raewyn zei

The bags are gorgeous!! Great finishes :-)

Annie Kingma zei

Wat leuk zowel de blauwe als de rode.
Fijn weekeinde Groetnis Annie

Jeanneke zei

É-NIG!!

els zei

O, Wat leuk!

conny's quilts en creaties zei

Heel erg leuk!

Rosa zei

Absolutely beautiful!

Annemieke zei

De tasjes zijn erg leuk geworden. Geeft zo'n goed gevoel om zo'n 'snel klaar' project te doen vind je niet? Ik zal de link even bekijken.
Groetjes
Annemieke