Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 17 februari 2015

Voordat 't zo.......Before it is....

......netjes is!

.....so orginized!
Eerst worden de siggies nagekeken of ze de juiste maat hebben of groter zijn dan 5 inch.
Als ze dat niet zijn dan worden ze groter gemaakt zoals hier [link]
First they will be checked for the right size.
If not then I have to make them [link] the right size.
Ze voorzien van achterkant en tussenvulling.
Dit zijn de laaste siggies die ik heb en nu gedubbeld zijn.
Making little sandwiches of them is the next step.
When stacked nicely you get the picture beneath.
Looking much better then the one above don't you think?
These are the last one I have.
Netjes opgestapeld leverde het dit plaatje op.
Ziet er al een stuk beter uit hé?
My pink little box for the train ride.
Twelve siggies some thread, a pincushion, timble and beneath the siggies a scissors.
Last picture a sneak peek again from the mystery.
Have a nice day
Speldenkussen, vingerhoed, garen en onder de siggies een schaartje.
12 siggies zitten, al voorzien van een naald met draad erin.
Heerlijk voor in de trein.
Laatste foto weer een klein stukje van de Mystery.
Fijne dag verder

10 opmerkingen:

marga zei

Echt heel strak en doordacht werk. Zo kan je makkelijk aan de slag in de trein.
Mooi om te zien hoe je dat allemaal doet.
Veel succes.
Groeten
Marga

Ineke zei

Een prachtig stapeltje, maar wat doe je met die mooie kraaltjes op de laatste foto?

Liefs, Ineke

sylvia zei

ziet er spannend uit, die mooie kralen!!! En bezig in de trein, ik kijk altijd lekker naar buiten (áls ik al eens in de trein zit), ik vind het een heerlijke vorm van legaal nietsdoen....:)

Monica zei

Wel een heel karwei, maar het ziet er zo wel strak uit, wat zal ie groot worden met zo veel siggies

Saskia Smit zei

Wat een grote stapel. En zo precies pas. Dat lukt me niet altijd even goed.

Chris zei

Strak plan hoor Marga. Helemaal super.

Eulalia Isabel zei

siggys beautiful Verenigd, Groeten

nadia zei

Wat een leuke weblog en wat maak jij prachtige foto's!! Door jouw siggieverzameling begint het bij mij ook weer te kriebelen, het ziet er zo leuk uit. Jaren geleden heb ik een hele poos gespaard en heb ook al een aardig stapeltje....Als je tijd hebt zou je mij dan even info willen geven over hoe de siggieruil tegenwoordig in zijn werk gaat? Je kunt evt via mijn weblog reageren, alvast heel hartelijk dank :)
Fijn weekend, Nadia

Unknown zei

Goed bezig mam.
Ben nieuwsgierig naar de quilt als deze af is.
Geduld is een schone zaak dus.

steffi mö zei

Liebe Marga,
eine tolle Idee, die Siggys so zu verarbeiten...zauberschön wird der Quilt werden..
herzlichst Steffi