Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 11 juni 2012

Het huis uit...Out of the house...

Gisteren was ik mijn huisjes aan het maken tijdens terwijl Nederland de eerste wedstrijd speelde. Omdat we verloren heb ik voor de gein in één huisje een oranje deur geplaatst. Nee, had echt geen oranje huis gebouwd als we hadden gewonnen. Misschien als we het toernooi winnen.
Yesterday during the first match from Holland I was building houses. And because we lost this game I made one frontdoor orange. No, I would not have build a total orange house if we won, maybe when we win the whole tournement. Today the houses are hanging as a little flag at the windows upstairs. It is better to see on the detail picture.
Vandaag hangen de huisjes als een klein vlaggetje aan de dakkapel. Het is beter te zien op de detail foto. Wat ik leuk aan het bouwen vind is dat welke stofje er nu gebruikt worden en eigenlijk nooit bij elkaar zouden zitten, het strakjes een heel leuk geheel gaat geven. (hoop ik) Fijne dag verder
 What I really like about this scrap building is that you use fabric together you normaly wouldn't do. But hopefuly at the end it wil look great. (I hope so) Have a nice day

7 opmerkingen:

Lee Prairie Designs zei

Darling houses!

Carolyn :)

Jeanneke zei

Oranjegekte, zelfs bij jou... zo gek als een deur :>)
Je huisjes zijn erg leuk, zo'n veelkleurig stadje als je aan het bouwen bent.
Fijne dag,

Jeanneke.

Grit zei

Klasse!!!
Sieht toll aus.
Liebe Grüße Grit

Ellie's Quiltplace zei

Wat hangen ze daar leuk!
En dat van die verschillende stofjes is helemaal waar. Ik merk het bij mijn piramides: er zitten combinaties in die je nooooooit zou kiezen, maar die eigenlijk zo lelijk niet zijn.

Lida zei

Weer een stel leuke huisjes erbij! Veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida

Ineke zei

Wat leuk, je huisjes aan het dakkapel! Ze zijn weer erg mooi!
Groetjes

Erna Peekel zei

Leuke huisjes heb je gemaakt.