Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 13 februari 2012

Blijven....... Keep on.......

....bouwen een quilt vol. Voorlopig nog even bezig dus. Op zondag of maandag is het blogjesdag over de stand van zaken. Kan vrolijk mededelen dat we nog steeds op schema liggen "vier huisjes" zijn weer opgeleverd. Fijne dag verder
...building till we have enough for a quilt. On Sunday or Monday is the blogday to let you know how far the building is. I am glad to tell you that we are on schedule, and finished four houses this week. Have a nice day♥

10 opmerkingen:

Doniene zei

Cute little houses - not one I'm participating in, but am really enjoying seeing other quilters houses!! Have a great week!

Lida zei

Leuke huisjes er weer bij, groetjes
Lida

Ellie's Quiltplace zei

Leuke huisjes en wat goed dat je zo netjes op schema ligt. Ik ben niet zo gedisciplineerd in dat soort dingen ;o)

Annelies zei

Ik vind het zo gezellig al die huisjes !

margaquilt zei

Leuk hoor al die huisjes.
Al die verschillende kleurtjes stof.
Knap hoor dat je nog steeds op schema loopt.
Groeten
Marga

Martine zei

Vrolijke huisjes. En elke dag een heb ik maar opgegeven.Ze zijn wel heel leuk om te maken.

Miny zei

Leuk hé om huisjes te maken, ze zijn weer mooi geworden!!

Groeten Miny

Rennie zei

Je huisjes zien er vrolijk uit. Dat wordt vast een gezellig dorp!

Chris zei

Bij jou dus geen vorstverlet of bouwfraude, haha. Enig zijn ze weer.

sylvia zei

Marga, ze zien er weer super uit!!
groetjes, Sylvia