Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 9 april 2016

De Hex is.......

.....weer in de maak!
{volgens Handsome is ze nooit helemaal weg geweest}

Translation to be found left on this page!
Zo leuk via Instagram [link]
Meteen verslingerd, heerlijk project voor in de trein.
Je zet een verzoek op Instagram.
De eerste is al binnen.
Het gaat 1 op 1, geen beheerder gewoon ruilen.
Boven de aller eerste die bij mij binnen kwam.
Was nog niet met de trein geweest of ze moesten al gemaakt worden.
Streepjes hebben mijn voorkeur, het geeft zulke leuke bloemetjes.
Tot nu toe heeft nog niemand gevraagd voor de regenbooghexiebloem.
Fijne dag verder.

Geen opmerkingen: