Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 27 juni 2015

Love to.....Heerlijk om....

.....finish things.

...projecten af te hebben.
On my Q2 list [link] is this one of them.

Op mijn Q2 lijst [link] was dit er ook eentje.
Finished is cleaning up the mess.

Af, betekend ook de rotzooi opruimen.
Taking pictures for the blog, 
To snoop at the neigbours is more Wolowitz his thing.

Foto's maken voor het blog.
Wolowitz vind gluren bij de buren veel interessanter.
This is the back.
Have a nice day.

Ook een foto van de achterkant.
Fijne dag verder

4 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Erg leuk geworden !
Het blijven erg leuke projecten ;-) als hartje heb ik hem nog niet.....

Wilma Kuin zei

Oh wat MOOI!!
Die wil ik ook!!
:o)

BezigeBijMirjam zei

Goed van je. Weer een UFO af! En nog een leuke ook. Fijn weekend

Kirsten zei

Such a lovely idea - are the sachets filled with lavender as they would smell wonderful!
*Visiting as a member of the official 2015 Finish-Along cheerleading squad.*