Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 8 maart 2015

Zo leuk.....

....om te maken en te geven.
Translation to be found left on this page!
Uitje met vriendinnen en alle drie zijn ze jarig geweest.
Naam erop geborduurd en hun favoriete kleuren gebruikt.
Model hetzelfde andere uitvoering.
Na de strepen van de blauwe was ik het eigenlijk een beetje zat.
Bij de roze wist ik het niet meer.
Gelukkig werd de keuze voor mij gemaakt want, er lagen nog wat vierkantjes van 2½ inch.
Alle dames waren er zeer blij mee.
Nu nog eentje maken voor oudste dochterlief die wil haar graag wat breder en in zwart/grijs.
Wel met naam hoor, mam.
Fijne dag verder

9 opmerkingen:

Unknown zei

Wat ontzettend leuk deze cadeautjes!

BezigeBijMirjam zei

Keurig gemaakt Marga en ze zijn heel leuk! Heel persoonlijk zo met ieders naam erop.

ineke zei

Wat een leuke cadeautjes.Fijne dag ineke

Marina Brito de Campos zei

Wat leuk!!

marga zei

Geweldig wat mooi en zo netjes gemaakt.
Groeten
Marga

Annie Kingma zei

Dat is nog eens leuk weg geven
Prachtig netjes gemaakt
Groetnis Annie

Mary zei

Love your little pouches. They are so cute. Great job. Love the colors too.

Lucy zei

Mooi!Wat een leuk cadeau.

Kathinca zei

Heel leuke cadeautjes !