Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

woensdag 12 maart 2014

Dagje .......

.....later dan de bedoeling was.
Translation to be found left on this page!!
Zo leuk weer een siggy, dank je wel Wouter ben er zeer mee in mijn sas.
Tja, leuke stofjes maar het moet nog wel een quiltje worden.
Laatste foto is van deze [link] en daar is verder ook nog niks aan gedaan, maar.....ben wel bij met haken en borduren ;o))))
Fijne dag verder

6 opmerkingen:

Lida zei

Haha, je lijkt ik wel! Ook van alles dat ligt te wachten en dat moet wijken voor de borduursteekjes! Groetjes
Lida

Annelies zei

Heerlijk toch om met van alles bezig te zijn !

Rennie zei

Wat maakt het uit waar je mee bezig bent zolang het jouw keuze is en je oren niet naar anderen laat hangen. Heerlijk toch al die steekjes! Ik geniet er ook zo van.

Chris zei

Da's het belangrijkste toch, dat je bij bent met haken en borduren, haha!
Die siggy past helemaal bij jou. In het blauw. Dagdag.

marga zei

Wat een schattige siggy en mooi gekleurde stofjes.
Groeten
Marga

Unknown zei

Zolang je plezier hebt in alles wat je doet dan is het toch ook niet zo erg dat het een iets meer aandacht krijgt dan het ander?
Je siggy is erg leuk.
Net als je stofjes ook zo leuk.
Groetjes je dochter