Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 13 december 2013

C'est la vie......

............
Translation to be found left on this page! 
Heel veel geschuurd, salontafel en televisiekast.
Waren gepatineerd eiken [link] maar nu weer blank, worden afgewerkt als het eetkamertafelblad [link]
Het bovenste stukje is zoals het was.
Wolowitz & Gandalf kunnen het heel goed met elkaar vinden.
Vinden schone lakens ook heel erg lekker liggen, ik minder natuurlijk.
Met Indy samen ging het ook steeds en steeds beter.
Top word te groot voor mee te nemen in de trein, de oplossing om haar toch in elkaar te zetten!
Maak er hexagonen van, ideaal om haar dan in elkaar te zetten.
Dan ineens dinsdagochtend krijgt Indy het benauwd en is er geen redden meer aan.
Fijne dag verder
Indy   27-05-2008  -  10-12-2013



14 opmerkingen:

Marguerite zei

Eerst zit ik met een glimlach naar jou katjes te kijken en dan ineens gaan de mondhoeken de andere kant op.
Heel veel sterkte zal wel stil in huis zijn. Je sterren zijn heel mooi.

Kathinca zei

Ik sluit me helemaal aan bij de reaktie van Marguerite.

Unknown zei

Je verhaal begon zo leuk maar eindigt zo triest. Ik weet wat het is zo'n maatje te verliezen. Veel sterkte.
Liefs,
Linda

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Elizabeth zei

Sluit me bij Marguerite aan.... eerst een glimlach en dan bijna tranen....
zo is het leven.....
heel verdrietig, ook al is het 'maar' een poes, weet er alles van.....
sterkte

Phyllis zei

Wat triest, heel veel sterkte!

ineke zei

Sterkte groetjes ineke

Sis Voorn zei

Ik dacht heel even nog dat ik het verkeerd begreep.... maar dat was helaas niet zo :-(
Sterkte !
Wat een waanzinnig mooie foto.

simone zei

Je verhaaltje begon zo leuk en eindigt zo vervelend, wat zullen jullie haar missen, sterkte.

KijkDaarIs zei

Een mooie foto...en als je de mooie sterretjes ziet zul je nog vaak aan haar denken...
wat zal het wennen zijn zonder dit lieve diertje..
sterkte....

Raewyn zei

A beautiful and sad post. I was sorry to see the last caption.

Handmade by Boing! zei

Ach Marga, wat verdrietig... sterkte

Anoniem zei

Zat te genieten van de eerste foto's en nu met tranen na de laatste tekst
Heel veel sterkte.

Groetjes Irene verbeek

Ans zei

Oh, wat is dat erg, als je zo'n lief huisdier moet missen. Heel veel sterkte!