Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 16 juni 2013

Spannend!!!!!

Kan er vanaf vandaag weer een jaartje bij tellen. Kan het omkeren wat ik wil maar het blijft hetzelfde.
Translation to be found left on this page!
Ben in een week tijd met een klein projectje bezig geweest.
Het is spannend of ik nu vandaag op mijn verjaardag nog een heel leuk cadeautje mag ontvangen.
Dat ik de foto maakte van de achterkant kon ik nog niet het getal 18 bij in totaal ingeleverd, invullen.
Moet nog even wachten dan kan ik ook invullen op welke plaats ik geƫindigd ben.
Heb net even gekeken en de uitslag is bekend, sta op een gedeelde 3e plaats.
Ria van harte gefeliciteerd.
Woensdag schrijf ik over het maken ervan een blogje nu ben ik even zoet met, [zie laatste foto] wat onze nieuwe keuken moet worden.
Fijne dag verder


10 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Gefeliciteerd met je gedeelde derde plaats! Ben wel benieuwd naar de voorkant van je quiltje.
En je keuken......... oooooohhhhhhh!!!!
Gelukkig kan het alleen maar mooier worden...... pffffff zeg!
(bij ons staat het volgend jaar op het programms.......).
Fijne zondag, Ria.
p.s. je vroeg naar de maat van de pineappleblokjes, sorry voor mijn late antwoord..., maar ze zijn 5,5 inch inlcusief naadtoeslag.

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

Anoniem zei

fijne verjaardag!

Sis Voorn zei

Gefeliciteerd met je verjaardag !

Unknown zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Marguerite zei

Gefeliciteerd met de derde prijs en je verjaardag natuurlijk.
En ja zo te zien wordt het de komende tijd naar de Chinees en de snackbar.
Ben benieuwd hoe de nieuwe keuken er uit komt te zien.
Groetjes Marguerite

Jeanneke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en de derde prijs. Nog vele, gelukkige, creatieve jaren gewenst! Op die manier voor de veertigste keer 60 te mogen worden, lijkt mij wel wat... :>)
Groetjes,

Jeanneke.

Annemieke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!En met je derde plaats natuurlijk, al zie ik nog niet waarmee maar ik wacht geduldig af. Met zo'n keuken zou ik ook eventjes onthoand zijn;)
Groetjes
Annnemieke

Phyllis zei

Van harte & succes met je keukenproject ..... jeetje..... heftig....

Handmade by Boing! zei

2 dagen te laat.... Happy birthday Marga! Hoop dat je een hele gezellige verjaardag hebt gehad!