Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 1 december 2012

Naald & draad + patroon....

translation to be found left on this page
....dan is deze dame voor uurtjes zoet bezig.
Voor een collega deze twee gemaakt.
Op onderste foto is te zien dat ze "spiegelbeeld" zijn, is volgens mij rustiger als ze op twee zakken zitten.
Collega maak haar eigen kleding en vind een beetje anders dan anders erg leuk.
Eigenlijk moet ik aan deze quilt verder maar.........
......dit kwam ertussen.
Bij haar kan je alles vinden wat dit betreft.
Heb dus een klein stukje gedaan met hulp van de looplamp.
Fijn weekend

10 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk hè, dat borduurtje van Simone. Ik heb vanmiddag heerlijk zitten borduren.

Elly (creatieveling Elly) zei

Ik ben in ieder geval gestart met het lapje te omslingeren

Judith zei

Het borduurtje van Simone ga ik niet maken, er liggen zoveel "dingetjes"......... Je muurtjes bouwen quilt ziet er mooi uit. Fijne avond

Trui zei

wat leuk, die sterretjes voor op de kleding van je vriendin! Wat een origineel idee!
Maar kruissteekjes....mmm...die heb ik al héél lang geleden uit mijn activiteiten geschrapt....knap dat jij er nog wél het geduld voor hebt ;-)

Doniene zei

Fun projects, as always!!

Groetjes!

Grit zei

Schöne Sachen machst Du.
Liebe Grüße Grit

ineke zei

Leuk he dat borduurwerkje, heb het wel binnengehaald, maar of er snel van komt???? Ziet er wel erg leuk uit. Fijne dag ineke

marga zei

Wat een apart idee van jou collega om met patchwork kleding een eigen draai te geven.
Het schoollapje is bij mij ook uitgeprint eens een keer iets anders dan stofjes.
Fijne zondag.
Groeten
Marga

Chris zei

Oh jij doet ook mee met dat borduurtje van Simone! Weet je wat ik ook altijd zo leuk op jouw blog vind? Dat jij je quilt/naai hobby zo leuk combineert met je fotohobby! Die foto's van jou zijn altijd zo bijzonder. Fijne dag verder.

ria vogelzang zei

Zo.... jij bent ook lekker druk! Mooie Dresden Plates en ook je quilt....: een plaatje!!!
Veel plezier met het schoollapje van Simone!
Groetjes, Ria.