Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 13 maart 2012

Van bruidsjurk....From weddingdress......

......naar siggy. Bij van Os [link] in Alkmaar werkt Loes. Loes zorgt ervoor dat je bruidsjurk heel mooi passend om jouw lichaam zit. Wat Loes ook doet is patchworken en quilten. Ze doet nog geen siggies verzamelen maar ze heeft er wel speciaal eentje voor mij gemaakt. 
.......up to a siggy. At van Os [link] in Alkmaar is a lady called Loes, she makes sure your weddingdress fits you perfectly on your weddingday. What Loes also does is patchwork and quilting. She is not collecting them yet but she made one special for me. Loes is very fond of sunflowers, so my siggy got a special sunflower button and sunflowerfabric. Thank you very much Loes I really love my sunflower siggy. Have a nice day
Loes is helemaal weg van zonnebloemen. Op mijn siggy een zonnebloemknoop en zonnebloemstof. Loes nogmaals dank je wel voor de siggy, ben er zeer blij mee. Fijne dag verder
 Wil je nou ook siggies gaan sparen, bij Annelies [link] ben je aan het juiste adres.
Do you want to start a siggy collection, send an email to Annelies [link] and she will help you further.

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuke siggy van Loes !

Rennie zei

Ze heeft er wel een typisch Loes siggy van gemaakt. Leuk hoor!

sylvia zei

wat leuk!! Ik dacht in het begin van het blogje dat het een siggy van satijn zou worden.....

Lida zei

Dat is een heel bijzondere! Erg lief van haar om er speciaal een voor jou te maken!
Groetjes
Lida

Chris zei

Dat is een bijzondere! Leuk dat zij speciaal voor jou eentje heeft gemaakt. Bijzondere herinnering voor jou. Dagdag.