Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 13 december 2011

Verzamelen!!! Collecting!!!

Tja, we {Suzanne & ik} doen het weer. Weleens waar met hele kleine stapjes {eentje per maand ongeveer} sparen we de siggies weer.
Yes, we {Suzanne and me} are doing it again. Not that fast {maby one in about four weeks} but we are collecting them again. I did received the red one and Suzanne the other one. We switched them, she is more of the red and I am more a blue collector.  Have a nice day ♥
Dank je wel Jeanneke, voor de mooie siggies die we van je mochten ontvangen. Suzanne en ik hebben geruild want zij houd meer van rood en ik meer van blauw. Hoop dat je het niet erg vind. Fijne dag verder. ♥

1 opmerking:

Chris zei

Het blijft leuk hè Marga. Bij mij gaat het op dit moment ook langzaam. In januari wil ik er weer wat meer aandacht aan geven.