Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 18 maart 2012

Doosje teveel......a box to many.......

........misschien! Alle onderdelen zitten in verschillende dozen. Ben er nog niet maar, probeer tussendoor alle onderdelen te snijden. Kan alle onderdelen dan als een compleet huisje-bouwpakket bij elkaar doen. Één bouwpakket is dan alles voor één huisje. Tot nu toe is het nog de droom van deze aannemer. 
............perhaps!  All the parts are in different boxes. This contractor would like to have all the parts been cut, so I could take one house kit at the time and everyting is in it. Still a dream so far.
Deze week eentje meer want het aantal was oneven en dat vond ik niet kunnen. Blijf het nog steeds erg leuk vinden om te doen. Fijne dag verder
Made five of them this time because the number of the houses was odd. Still have great fun making them. Have a nice day

14 opmerkingen:

sylvia zei

wat een ordelijk gebeuren bij jou.........moet je bij mij kijken: shame on me...drie grote dozen met scraps, dan nog een kleinere met geeltjes en een kleinere met blauwen.
Dan nog niet kunnen kiezen......zucht!
En alle afknipsels op de grond: puinhoop!!
En zooooo leuk om te doen!!!!!

Ans zei

Dat ziet er netjes gesorteerd uit! Het gaat nu lopende band werk worden.
Groetjes, Ans

katrien zei

Wat een leuke huisjes.

ineke zei

Zozo wat een structuur, goed hoor dat bouwt lekker. groetjes ineke

Lida zei

Goed voor elkaar jouw bouwmateriaal! Leuke huisjes ook! Groetjes
Lida

Suzanne zei

Vind het echt super leuke huisjes :D
Ben benieuwd naar hoe het eind resultaat van je huisjes quilt gaat worden. :D

Groetjes Suzanne

Annette zei

I love your houses! Beautiful fabrics and very nicely done.

Paula zei

Thank you Marga for stopping by my blog! I was absent for a VERY long time, but I am back now, and enjoying exploring blogland once again. You are a VERY talented woman - I am very impressed with your beautiful creations! I have a sewing machine and fabric, but sadly the two rarely meet! I endeavour to change that fact this year - my year for doing, completing and yes - blogging! Kind regards.

Chris zei

Dat is echt huisje, boompje, oh nee, beestjes zijn er nog niet, of misschien toch wel: je katten. Maar die mogen niet in de dozen zitten natuurlijk.
Je bent je beroep misgelopen! Alles zo overzichtelijk. Heb je een kwartiertje, hup doosjes open, onderdelen op de bouwplaats en daar staat weer een huisje. Hartstikke leuk!

Gea zei

Wat weer een leuke huisjes! Handig zo alles gesorteerd per onderdeel.

Anja.M zei

Mooie kleuren gebruik je Marga.
Quilt groetjes Anja.

Shirley zei

Slim systeem en een strak plan! Bij mij zit het per kleur in een ziplockzakje, tenminste, dat was het geval; nu is het al zo erg, dat alleen de luchten nog netjes in 1 zakje zitten, de rest is door elkaar gegooid. Een zooitje dus!

Inge zei

Wat netjes en ordelijk gerangschikt. En wat een leuke foto met die huisjes in de boom, mooie huisjes trouwens.
Ik vind het ook nog steeds leuk om te doen al zijn er dagen bij dat ik denk: "de boom in met die dingen", nou en dan weet ik waar ik naartoe kan LOL

Annemieke zei

Heel grappig al die bakjes met labels erop voor ons:) Ik vind ze heel helder en blij, je huisjes.
groetjes
Annemieke