Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 25 november 2014

Time flies.....tijd vliegt...

We [Suzanne and I] are the lucky ones to receive these beautiful siggies.

Wij [Suzannen en ik] zijn erg blij dat we deze mooie siggies mochten ontvangen.
The red flower for Suzanne the green one for me.

Met de rode bloem voor Suzanne met de groene voor mij.
Thanks Beate, we love them.

Dank je wel Beate, we zijn er erg blij mee.
Do you remember this one [link]?

Herinner je deze nog?
foto van Lesley's blog (click and the picture wil get bigger)
You can find the pattern here [link]
My sister has almost finished it in red, and I fell in love with it.
So I am doing it in blue (off course) hope to have it finished before Xmas.
Have a nice day

Het patroon vind je hier.[link]
Zuslief heeft hem bijna af (zij heeft hem in rood gemaakt)en ik viel er helemaal voor.
Natuurlijk doe ik hem in blauw, hoop hem voor Kerstmis af te hebben.
Fijne dag verder

3 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie siggies en een heel leuke slinger !

BezigeBijMirjam zei

Leuke Siggy's weer.
En wat een enige stitcheries voor de Kerst. Dit onthoud ik voor volgend jaar!
Groetjes, Mirjam Hesseling

marga zei

Inderdaad de tijd vliegt maar je ziet het nergens naar toe gaan. het glipt zo maar tussen je handen door.
Veel succes met de borduurwerkjes.
Ik heb ze ook eens gemaakt als kado voor een vriendin die er erg blij mee was.
En steeds als ik rond de Kerst bij haar kom heeft het weer een plaatsje gekregen in haar kamer.
Groeten
Marga