Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 28 maart 2016

Maart blok......

voor de StashBee [link]

Translation to be found left on this page!
Moet eerlijk bekennen dat zonder zo weinig richtlijnen,
 ik het heel moeilijk vind om iets voor een ander te maken.
Kleuren op foto's kunnen zo vertekenen.
Doordat het opgestuurd gaat worden naar U.S.A. 
vind ik het wel leuk om er wat Hollands aan toe te voegen als het kan. 
Dit patroon gebruikt.
Paper piecing, makkelijk voor mij tenminste.
Doen jullie de vouwlijnen ook altijd even rullen?
Ze vouwen dan zo lekker makkelijk, werkt heerlijk.
Kwart gedaan en vind het er goed uitzien.
Helft gedaan en dik tevreden.
Hele blok klaar, maat met naad 12½ inch.
Rood/wit/blauw met Hollandse stofjes.
Fijne dag verder