Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 12 april 2015

Nog even .......

....wachten!
Translation to be found left on this page!
vrijdag was het Rijswijk dag.
Heerlijk met zuslief op stap.
Zoveel te zien ook als je omhoog kijkt.
Zo leuk dit kleine quiltje, de sterren zijn 6 cm groot.
Dit leuke quiltje hing er ook.
Maten... geen idee, maar dat is zelf aan te passen.
De stofjes deden het gewoon, zo vrolijk en kleurrijk.
Bij Gelrebloem hebben ze Marti Michel mallen, daar hebben ze ook proeflapjes mee gemaakt.
Zo leuk, terwijl ik toch helemaal niet van geel hou.
Deze rode is ook zo'n snoepje.
Mijn appelcore krijgt een grotere kans om toch ooit eens af te komen.
Mallen gevonden die ideaal om in de trein (ook daarbuiten hoor) te gebruiken zijn.
Met de hand rondingen naaien [link] gaat mij niet echt gemakkelijk af.
Geef mij dit systeem maar en ik ben helemaal in mijn element.
Clover, 10 naalden met draad, in een "blauwe" houder.
Klaar voor gebruik, ideaal voor in de trein.
Mijn bestelde Super Sidekick bij Merel [link] (birdblocks) opgehaald.
Wat ik ermee ga maken blijft nog een verrassing.
Heerlijk buiten de lunch genuttigd en daar zag ik deze twee hele mooie tassen.
Mocht ze fotograferen en hier neer zetten.
Dames, bij deze heel hartelijk dank daarvoor.
Zijn gemaakt zonder patroon, een beetje van het net en veel van hun zelf.
Met dit resultaat, ik vind ze te gek.
Toen we weer thuis aan kwamen op het station stond onze taxi al klaar.
Had leuk geweest, maar we moesten nog even op die van ons wachten.
Dank je wel Peter, voor het brengen en ophalen vanaf het station.
Waarom dan de sticker boven van "think big"......
moet nog even verder sparen maar hopelijk aan het eind van dit jaar 
{misschien als kerstkadootje} 
hebben we haar [link] dan in huis.
Het was zo leuk om met haar te spelen.
Fijne dag verder

5 opmerkingen:

Phyllis zei

Lucky you! Prachtige machine's, heb er ook heerlijk mee gespeeld!

frameless mind zei

Wat heb je weer veel moois gezien op de tentoonstelling. Gezellig zo met je zusje op stap te kunnen gaan. De tassen zijn idd super leuk. Ben echt onder de indruk van wat er op je verlanglijstje staat. WOW!!!!!

ineke zei

Gezellig dagje en bedankt voor het mee kijken. Fijne dag ineke

Chris zei

Dat is HEEL BIG thinking!!!!!! Waat ga je die neerzetten???? Ik vind het helemaal geweldig en het is ook helemaal aan jou besteed.
Die tassen trouwens, wat een plaatjes!

Jeanneke zei

Niet alleen groot, maar ook groots!
En niet alleen denken, maar ook dromen.
Prachtig; geniet van de plannen en de voorpret.
Ik geniet van jouw werk.
Groetjes,

Jeanneke.