Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 15 augustus 2014

Hoeveel tijd.........laatste deel

.......eigenlijk met spoed [5 juli klaar, wat niet gehaald is] een quilt te maken.
Alle foto's zijn gemaakt op 8 augustus 2014.

Translation to be found left on this page!
Op woendagavond 6 juli de afwerkbies er aan de goede kant tegen gezet.
Zo kon ik op de quiltbee avond [7 juli] gaan tegen zoomen.
Vrijdagochtend vroeg deed ik het laatste stuk tegen zoomen.
Wachten op echtgenootlief en op naar het park in de buurt voor de foto's.
Over de leuning van de brug.
De achterkant.
Gedrapeerd over de bank.
Opgerold....nu naar huis en in de was ermee.
Gelukkig de doekjes zitten erbij want ze loopt door...
...was maar een klein beetje op de achterkant.
Niet in de droger want er zit wol in de vulling.
Vulling 80/20 is katoen/wol.
foto gemaakt op 8 augustus 2014 om 17:52 uur.
Ze zijn er duidelijk blij mee, gelukkig maar ;o))))
Bedankt voor het volgen van dit verhaal over hoe snel een quilt te maken is.
Fijne dag verder

12 opmerkingen:

Judith zei

Wat een MOOIE quilt, super leuk patroon ook. En wie zou hier nu NIET blij mee zijn?

Jeanneke zei

Ik vind het een kunststuk; erg mooi, Marga!
Groetjes,

Jeanneke.

KijkDaarIs zei

Mooie quilt...en een prachtcadeau..daar zullen ze zeker blij mee zijn....
Fijne dag !!

Phyllis zei

Hij is heel mooi geworden, heel apart en wat een mooi cadeau! Daar zullen ze lang plezier van hebben!

frameless mind zei

Het is een prachtige quilt geworden Marga! Ik denk dat de ontvangers daar heel erg van gaan genieten!Groetjes

Lilian Pilar zei

Marga, es un quilt precioso, los colores son dulces, suaves..
Feliz Día!!!

marga zei

Ik denk dat je wel opgelucht bent nu de quilt klaar is en dan te zien hoed blij ze er mee zijn. Dan is alle zorg en stress niet voor niets geweest.
Groeten
Marga

Chris zei

Geweldig Marga, de quilt, het doel, maar ook de foto's!!!!

Наташа zei

потрясающая работа!! браво)))

Daniëlle zei

Geweldige quilt geworden!

Marina Brito de Campos zei

Mooie quilt! Was je niet bang, dat ie in de sloot zou vallen?

Cattinka zei

You made a beautiful quilt, and I like the pictures you took of it!
Thanks for commenting on my blog, and welcome!
KATRIN W.