Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 15 juli 2014

Tijd vliegt........Times fly.....

.......wanneer je lol hebt.

.........when you are having fun.
Leuke post komt binnen.

Nice mail is coming in.
Beetje voorwerken voor post wat eruit gaat.

Work in progress for mail I sent with pleasure.
Dit is het materiaal wat ik gebruik voor de siggy-ruil.
De linkse met de donkere bodem is mijn naaidoos, die word voor alles gebruikt.

These are the boxes I use for the siggy swap.
The left one with the dark bottom is just my little sewingbox, I use it for everything.
Maar de kaart kwam de bijbehorende siggy van Margriet [link].
Dank je wel, vind de siggy erg leuk.
Fijne dag verder

But with the cart comes a siggy which is beautiful, thanks Margriet [link].
Have a nice day

3 opmerkingen:

marga zei

Wat een schatje. Steeds weer nieuwe ideen.
Mooi hoor.
groeten
Marga

Rennie zei

Ja echt heel mooi wat ze stuurde.

Lida zei

Wat een leuke siggy! Die heb ik nog niet! Zo leuk dat zij haar naam op zo'n manier gebruikt! Jouw siggy ziet er heel vrolijk uit!
Groetjes
Lida