Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 24 juni 2014

Siggy time.... Siggy tijd......

.....by my guest!

.........bij mijn gaste!


Eventhough I've been busy I had some time to do something about my siggyquilt.
I've got eight blocks of four siggies now.
Slow but steady it's starting to become a quilt.
Gonna make a start with the sashings soon, then it will even more look like a quilt


Ondanks de drukte toch tijd gehad om nog wat aan mijn siggyquilt te doen
Heb inmiddels acht blokken van vier siggies aan elkaar gezet.
Zo begint het langzamerhand toch een quilt te worden.
Zal snel beginnen aan de sashings, lijkt het nog meer op een quilt

Have a nice day 


Een fijne dag allemaal 

3 opmerkingen:

Annelies zei

Dat ziet er heel leuk uit ! Natuurlijk meteen kijken van wie ze zijn.

Phyllis zei

Leuk project!

Marina Brito de Campos zei

Ziet er leuk uit, zo aan die waslijn.