Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

woensdag 19 maart 2014

Met de achterkant......

.....op de foto!
Translation to be found left on this page!
Met ieder randje word de lap leuke/mooier.
Met de "goede" bril op gaat het heel fijn.
Weet niet meer waar ik het gezien had, 
maar op een blogje was de achterkant van een borduurlapje van een meisje van 14 jaar te zien.
Sorry, kan het niet meer vinden.
Dat meisje had her en der een dikke knoedel waar ze afgehecht had.
Nou was zij pas 14 jaar, durven er nou nog meer dames met de achterkant op de foto?
Om te laten zien hoe zij afhechten?
Bij mij kan het zo wie zo her en der netter.
Tot zover is mijn lap nu.
Volgende update = 16 April 2014
Fijne dag verder



16 opmerkingen:

Marguerite zei

Mijn achterkant is ook niet zo netjes. Ik hecht af in de steken van het randje waar ik mee bezig ben. Dus je ziet geen draadjes aan de achterkant van de lap van rand naar rand. Snap je het nog? Zag laatst ergens een achterkant waarvan ik echt niet snap hoe ze dat gedaan had. De achterkant was net zo mooi als de voorkant.

Marijke zei

O wat mooi in Delfts blauw en ja leuk als ik mijn randjes af heb zal ik ook eens de achterkant laten zien!
groetjes van Marijke
www.borduurcrea.blogspot.nl

Phyllis zei

Nou ik vind het prachtig hoor, zowel de voorkant als de achterkant. Ben zelf niet echt een borduurster, dus wanneer ik een keer een borduurwerkje doe, let ik niet echt op de achterkant, als ik er maar niks van op de voorkant zie, dus dit vind ik echt heel netjes. Je kleuren blauw zijn heel mooi gekozen.

Sis Voorn zei

Mooi dat blauw !

Manuela zei

Your randjes looks fantastic.

Greetings, Manuela

marga zei

Jou randjes zijn prachtig en ik bewonder de achterkant. het is toch altijd weer een kunst om dat afhechten netjes te doen.
Groeten
Marga

ineke zei

Ik vind dat je voor je randjes mooie kleuren hebt gekozen. Je achterkant ziet er inderdaad netjes uit 0;) TZT zal ik die van mij ook eens showen. Fijne dag ineke

Annie Kingma zei

Mooi van voren en van achter
Groetnis Annie

Annie Kingma zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie lap met al die blauwe randjes. En de achterkant is ook grappig, zelf let ik er niet zo op hoe dat e ruit ziet...ik zal eens kijken....

Chris zei

Als ik ook zo'n lap aan het maken was, zou ik niet met m'n achterkantje op de foto durven hoor! Bij mij zouden er ook knoedels zitten, haha.
Hij wordt MOOI!!

Unknown zei

Nou ik vind het er wel heel netjes uitzien.
Dat van mij kan velen malen beter als ik dat van jou zo zie....
groetjes je dochter

Ineke zei

Zo ziet mijn achterkant er ook uit, niet te netjes, maar ook niet te erg slordig. Mooie kleuren gebruik je!

Liefs, Ineke

quiltlodge gerda zei

Prachtig dat blauw!

Craftluver zei

Hoe krijg je het voor elkaar zo netjes die achterkant! Ik kan dat niet en laat het ook maar zo! Kan niet overal goed in zijn toch? Leuk al die siggies als siggy-moeder!
En je crochet along rol! Ook al zo mooi! Die heb ik maar even overgeslagen dit jaar!

Annemieke zei

Super zo in het blauw! Ik vind je achterkant netjes hoor, zolang je er voor maar geen lst van heb zou ik zeggen;)
Groetjes
Annemieke