Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

donderdag 27 februari 2014

Loop ietsjes.....

....achter, van week 8 nog 3 toeren.
Translation to be found left on this page!
In een maand tijd kan er veel gebeuren.
Nodige randjes zijn erbij gehaakt.
Omdat de jongens de draadjes niet met rust lieten, die ook maar weggewerkt.
Groeit lekker zo.
Welke kleur nu....deze?
Die is het niet geworden.
Deze werken een stuk makkelijker met tellen dan het draadje.
Volgende update is 27 maart.
Fijne dag verder
Gandalf met de staart van Wolowitz om zijn oor.

4 opmerkingen:

Lida zei

Je haakwerk wordt erg gezellig met die wat oude kleuren en de foto van de jongens is echt geweldig! Wat zijn dieren toch leuk om te fotograferen!
Fijne dag
Lida

Phyllis zei

Wat een geestige foto's van de poezen! En mooie kleuren voor je haakwerk. Waar gebruik je dat witte haakje voor (ben zelf nog niet heel bekend met alle haak-handigheidjes)?

Chris zei

Die clipjes heb ik ook. Ideaal! Je haakwerk op de 1e foto lijkt wel een muts. Ook een idee!
Heerlijk die poes met staart!

Kathinca zei

ik gebruik altijd veiligheidsspelden om te tellen. Je deken wordt mooi ! En die poezenbeesten kunnen zo heerlijk slapen.