Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 7 januari 2014

Schandalig......

.......zo laat, maar als het goed is heeft ze de siggies nu in huis!
Translation to be found left on this page!
Ze heeft zulke leuke gemaakt, in december vorig jaar (wat klinkt dat toch alweer ver weg hé!)
De retour siggies waren al kaar, maar de brief en envelop lieten maar op zich wachten.
Nieuw jaar, nieuwe kansen, zeg maar.
Sorry Toke, dank je wel voor de leuke siggies.
We zijn er heel blij mee.
Fijne dag verder

3 opmerkingen:

Chris zei

Kan gebeuren hoor Marga, december is altijd een druk tijdje. Ik heb deze siggy ook van Toke gekregen. Hartstikke leuk!

marga zei

Wat een leuke siggy met een goeden kroon het kan slechter.
O ja de foto van de rododendrons komen op mijn blog (als ik er aan denk) anders help mij maar herinneren. Als het met de temp. nog even zo door gaat zal het wel eens heel snel kunnen zijn.
Groeten.
Marga

sylvia zei

wat leuk, die foto van zo dichtbij!!!!