Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 22 september 2013

Sterren en verf.....

...is niet echt de combinatie maar tja, hier is het even niet anders.
Translation to be foun left on this page!
Ook hier had de griep goed toegeslagen, gelukkig zijn Handsome en ik weer aan de beterende hand. 
Als het schilderen niet geheel gaat zoals ik zou willen, dan word deze dame een beetje baldadig.
Resultaat: een kunstwerk op het keukenraam.
Aanstaande zaterdag 28 september moeten we onze acht sterrenblokken kunnen laten zien bij de "Sampler" [link]
Vanwege de grote verbouwing is mijn eerste blokje [link] een beetje weggeraakt. 
Als alles weer op zijn plaats staat of ligt dan komt mijn blokje vast en zeker weer te voorschijn.
Van de week nog eentje maken.
Vandaag mijn kunstwerk van het raam afpoetsen, het is verf op waterbasis, makkelijk te verwijderen zeggen ze.
Fijne dag verder

11 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Je hebt alle sterren gedaan. Leuk. Door alle drukte heb ik helaas moeten afhaken halverwege en heb ik slechts drie patroontjes kunnen maken.

Ineke zei

Erg mooie sterren!!!

Kathinca zei

mooi kunstwerk heb je van je raam gemaakt! Weet je zeker dat je die gaat wegpoetsen?

ria vogelzang zei

Mooie sterren!
En.... ik herken je baldadigheid wel..... ;)
Ook een kunstwerkje trouwens... Ik zou het eerst lekker laten staan......
Goede week, Ria.

KijkDaarIs zei

Haha wat een leuke raamversiering!!!
Lekker uitleven met verf...;0)
Wat zijn je sterren mooi!!!...en dat terwijl jullie zo druk zijn en dan ook ziek zijn geweest...
Het zijn plaatjes!!
Fijne avond

ineke zei

Mooie sterretjes succes met de rest van de verbouwing, groetjes ineke

Rennie zei

Dat is een leuk raam! Als we dat allemaal zouden hebben, krijgen we wel een vrolijke straat.

marga zei

Gezellig hoor zo'n raam dat is eens weer iets anders. Maar nu de blokken die zijn ook prachtig mooie kleurtjes.
Groeten
Marga

Handmade by Boing! zei

Leuke sterren Marga! En succes met schilderen.

Phyllis zei

Supermooie sterrenblokken. En een leuk gezichtje ;-)

Lucy zei

Ik ben benieuwd hoe je huis eruitziet :-)