Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 9 juni 2013

Weinig.....

....om te laten zien.
Translation to be found left on this page!
Dit is de reserve inhoud van het treintrommeltje.
Mocht mijn treinblokje klaar zijn en de reis duurt nog dan zijn deze [link] aan de beurt.
Zie dat erop dit blog nog niks over is geschreven, beloof dat er binnenkort een blogje over komt.
Ben veel aan het quilten.
Van het middengedeelte [link] ben ik nu bijna op de helft.
Blokjes in de trein [link] gaan ook goed.
Vanaf 25 mei tot en met 30 mei was ik met onderste bezig.
Na 16 juni kan ik er meer dan alleen het stukje van nu laten zien.
Fijne dag verder



7 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

dresden pate-jes ...ook zo leuk!!
en wat een mooi quiltwerk!!!!
Dinsdag gaat scrappy-blue weer op de post...dus je hoeft je niet tevervelen!!...;0)
Hele fijne Zondag!!

KijkDaarIs zei

ohhh vergeet ik L ..van plate-jes...net uit bed..*Ü*.....sorry...;0)

Marguerite zei

Wat een mooie blokjes.
En oh wat maak je ze netjes. Net als je steekjes allemaal even groot.
Zover ben ik nog lang niet.
Groetjes Marguerite

Chris zei

Je gaat zelfs met het quilten snel!! Wordt hartstikke leuk!

Rennie zei

Echt heel prachtig quiltwerk wat je maakt.

Unknown zei

Wat ben je mooi aan het quilten gaat snel zegen wat mooi

Groetjes Nellie

Phyllis zei

Wat een gezellig blikje is dat toch, enige inhoud, krijg meteen zin om ook weer aan de slag te gaan wanneer ik dat zie.