Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 29 maart 2013

Ze zijn er weer....

... de Scrappy Blue [link] blokjes.
Translation to be found left on this page!
Twee had ik er al op mijn manier voorbereid.
Hier te zien als voor en na dat ze geplastificeerd zijn.
Allemaal van die kleine rondjes komen dan uit de gaatjes-kniptang.
Zo ging de doos mee naar de quiltbee van gisterenavond.
Vandaag ga ik met dit verder.
Misschien kan ik dat van het weekend als een AFFO laten zien.
Één blokje heb ik gisteren in elkaar kunnen zetten.
Onze "prinses" weet ze heel goed te vinden hoor, de lekkerste plekjes.
Jammer voor haar heb ik hem zo meteen nodig. 
Fijne dag verder 

12 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Weer mooie "scrappy blue" blokjes, Marga. Vind ze toch maar prachtig!
En wat jammer voor het prinsesje dat je straks dat lekkere warme plekje mee moet nemen....
;)
Groetjes en een gezellige bee,
Ria.

KijkDaarIs zei

Ach wat ligt prinses er heerlijk bij...
Leuk om de blauwe blokjes bij jou te zien!!!!
Fijne dag

marga zei

Wat een mooie blokjes. En de poes heeft wel een heel mooi kleurtje uitgezocht om te slapen.
Groeten
Marga

Terray zei

Mooie blauwe scrappy blokjes, ik had je blog nog ietsjes verder gelezen, maar jij maakt ze erg "strak" Vind dat knap hoor en ik heb ook even zitten lezen hoe jij je malletjes maakt. Handig!!

Groetjes
Tertia

Annelies zei

Wat een leuk blok en wat een mooie stofjes.

Wilma Kuin zei

Ach, wat ligt die er heerlijk bij,...
Wat netjes je blokken,...

Chris zei

Wat werk jij toch altijd georganiseerd en overzichtelijk!
Waar heb je prinses naar toe gestuurd? Ze lag daar juist zo zalig tevreden.
Dagdag, liefs van mij.

Phyllis zei

Oh, wat een mooie blokken worden dat, mooie stofjes en mooie combinaties.

Jeanneke zei

Wat werk jij prachtig, Marga, en ook zo geweldig georganiseerd.
Ongemerkt geef je zo duidelijke en handige tips en tutorials.
Fijne Paasdagen, groetjes!

Jeanneke.

Ineke zei

Prachtige blauwtjes! En mooie blokken!
Ja, de huisdieren weten wel wat heerlijk vertoeven is ;-)
Fijne Pasen

ineke zei

Mooi die scrappy blue en ik kan het prinsesje wel begrijpen met die kou. Fijn weekend ineke

Raewyn zei

Another lovely project Marga - I like the way you choose your fabrics, and those prints are being put to good use in these blocks.