Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 17 oktober 2011

veel maken / making many

Ontvangen van Mary Kruimer

Bovenste voor Suzanne onderste voor mij
Vandaag een paar uurtjes samen met dochterlief siggies maken.
Today with dear daughter we were making siggies for a couple of hour’s.
Gezellig dit keer bij haar thuis. De Feather Weight mee genomen en ratelen maar.
 
This time cosy at home by Suzanne. On our Feather Weights {the ones you see are both from Suus.}
 Op de paper piece manier dus dat gaat redelijk snel, bij mij dan bij Suus ietsjes langzamer.
 We make them on the paper piecing way, easy and quick. {for me} I have six ready for sending. One is already on its way, I put a stamp on the back of the envelope from a slow bear, this mail is slower then the internet mail. Suus got a very nice lamp don’t you think? {klick on the picture and they get bigger}
Have a nice day ♥  
 Heb er zes klaar voor verzenden, eentje is er al op de bus. Op de achterkant van de envelop doe ik altijd de langzame beer stempelen. Het gaat tenslotte een stuk langzamer dan de mail. Laatste foto van de leuke lamp van Suus, tenminste dat vind ik! {klik op de foto's en ze worden grote} 
Fijne dag verder ♥



2 opmerkingen:

Kathinca zei

Ik wist niet dat je siggies verzamelt. Hoe groot wordt het quilt wat je er uiteindelijk van gaat maken? Zal ik er ook eentje voor je maken? Ik hoef er niet eentje terug want ik verzamel geen siggies maar maakt met alle plezier eentje voor je.

Chris zei

Wat zal dat lekker gesnord hebben bij jullie. Zo gezellig om dat samen met je dochter te doen! Een voorrecht vind ik dat. Op die manier maak je wel een heel voorraadje. Leuk!