Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 31 oktober 2011

Old fashion ....ouderwets.....

Siggy voor Suzanne
Twee mochten we deze week ontvangen.
Zit ik net vorige week te vertellen dat we nu ook de brieven op de computer doen, wat krijgen we deze week!
Een hand geschreven letter, twee kantjes vol.
Dank je wel Els.

We recieved two siggies this week, and one of them had a letter hand written in it. Just loved it. Thanks Els. The other one is to bring us luck.... because of the four-leaf clover. We got that one from Gea, thanks Gea, your siggies are on the way to you. Have a nice day ♥
Siggy voor Marga
De andere die we mochten ontvangen brengt ons vast en zeker geluk want.....het is een klavertje vier van Gea.
Dank je wel Gea, de siggies voor jouw zijn onder weg naar je toe. Fijne dag verder ♥
Twee dezelfde, één voor ieder

3 opmerkingen:

Chris zei

Dat krijg je niet veel meer, een handgeschreven brief, en dan ook nog zo'n lange!! Ze had vast een hele grote pot thee naast zich staan onder het schrijven. Enig Marga.

sylvia zei

leuk hoor, een handgeschreven brief, inderdaad een zeldzaamheid aan het worden!
alleen mijn tante uit Canada stuurt nog handgeschreven brieven!!
jammer eigenlijk dat we het niet vaker doen! Alhoewel ik wel kaarten aan mensen schrijf en niet alleen mijn naam erin zet.......toch nog wat!!
fijn weekend!

Gea zei

Leuk, om mijn siggy hier te zien. Jullie siggy's zaten vandaag bij de post. Ze zijn erg mooi! Bedankt. Ik zal ze komende week op mijn blog zetten.
Een handgeschreven brief is natuurlijk erg leuk. Bij mijn eerste siggy's deed ik dat ook, maar inmiddels print ik ze ook gewoon uit... gaat wel zo snel.