Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 24 oktober 2011

Cheap.. Goedkoop...

Siggies verzamelen is hartstikke leuk om te doen. Het versturen ervan graag zo goedkoop mogelijk. Met het versturen van eentje blijf ik wel onder het gewicht van 20 gram = 1 postzegel. Gezellig met zijn tweeën in een envelop, Suzanne en ik samen dan moet je oppassen. Wij gebruiken de langwerpige van de Action.
Waarom wij langwerpige enveloppen gebruiken, zo blijft het middenstuk van de siggy zonder vouw. Op de foto kan je zien dat ik twee zijkanten omvouw die dan ook weer makkelijk terug te strijken zijn, resultaat geen vouw meer in het midden.
Collecting siggies is a fun thing to do. But we want to do it as cheap as possible. We want to spend our money on fabric to make them not on the post stamps to send them. So when I send one I stay beneath the 20 gr. But when Suzanne and I are sending two of them we don’t want to be over the 20 gr. So this is what we do. We bought the oblong envelope, that way there will be no fold in the middle of the centre of the siggy. On the picture you can see how I fold the siggies to fit perfectly in the envelope. 
 Papier, tijden hebben we ze met de hand geschreven maar nu gebruiken we de computer is een stuk makkelijker. Heb een pak blauw printerpapier [80gram] bij Copy/Copy gehaald. Zoals jullie kunnen zien is het gewicht van één siggy envelop 14 gram en met twee siggies erin 18 gram. Allebei onder de 20 gram, kosten één postzegel, zo goedkoop mogelijk. We willen tenslotte meer stofjes kopen dan postzegels, om leuke siggies te maken. Twee gaan er vandaag de deur weer uit. Fijne dag ♥


 Paper, we just to write them by hand but now we use the computer, mush easier. Bought a pack of 80 gr. blue paper at our local Copy shop. You can see that one siggy envelope weights 14 gr. and the two siggies envelope 18 gr. They both need one post stamp. That saves money to by more quilt fabric. Two are send out today. Have a nice day ♥   
 P.s. If you want to start on collecting them too just mail me.


       Wil je ook starten met het verzamelen van siggies, stuur een mailtje naar mij.


2 opmerkingen:

Annelies zei

Deze dame zit met een lieve glimlach na het lezen van je laatste zin.
Wat goed om dit alles eens te belichten !

Chris zei

Wat leuk dat je hier eens een logje van maakt! Zo verstuur ik ze ook, in een lange envelop. Ik vind het altijd zo jammer als er een vouw door het midden zit, vooral als het logo geplakt of opgestreken is. Dan krijg hem er bijna niet meer uit.
Je lieve dame heeft al gereageerd, zag ik!! Dagdag.